Saturday, October 30, 2010

Selamat Pengantin Baru Azli Shukri

Assalamualaikum dan salam 1 Malaysia diucapkan kepada semua pembaca dan rakan bloggers sekalian. Rasanya agak lama saya tidak aktif didalam arena blog. Saya akan berusaha untuk aktifkan kembali blog ini di masa terdekat.

Pada kali ini saya ingin mengucapkan Selamat Pengantin Baru buat rakan blogger saya iaitu saudara Azli Shukri. (http://www.azlishukri.com). Semoga ikatan kasih yang dijalin akan kekal hingga ke akhir hayat Insyaallah.

Kepada Semua rakan bloggers yang dijemput, insyaallah kita akan berjumpa di Majlis Azli esok.

Sekian,

Hidayat Rashid

2 comments:

Emily Comel said...

rajin benar hang ade blog..eh camne hang punya tut? dah berjalan lancar? aku doakan ko byk2.. :)

oh lupa plak..selamat pengantin baru kat kwn ang tu skl..ta

Emily Comel said...
This comment has been removed by the author.