Sunday, July 6, 2008

Senyap Di Blog dan Kekacauan semasa politik negara...

Assalamualaikum dan salam sejahtera kepada rakan bloggers dan para pembaca sekalian.. Pertama sekali saya ingin memohon kemaafan kerana sudah lama tidak aktif untuk menghantar posting-posting terbaru didalam blog saya ini. Ini kerana saya amat sibuk untuk menguruskan pendaftaran saya memasuki semester baru di kampus. Insyallah, apabila saya sudah stabil, saya akan menghantar banyak posting. Ini kerana sememangnya banyak perkara yang terbuku di hati melihat kekacauan politik semasa dan gelagat pimpinan masa kini membuatkan saya amat pening kepala.

Dengan masing-masing seakan-akan lupa dengan tanggungjawab dan tugas hakiki mereka sebagai pemimpin yang dipilih oleh rakyat untuk mewakili KAMI!!! bukannya untuk mendakwa si polan itu membuat salah dan sebaliknya.

Sudahlah kita kini dilanda krisis makanan dan eknomi global yang amat merunsingkan, para pemimpin baik dari pihak Pembangkang dan Kerajaan saling berbalah mengenai isu yang tidak langsung melibatkan permasalahan rakyat. Dengan adanya Sidang Akhbar tanpa henti dan akuan Sumpah yang bersepah disana sini.. Apa ni...??? ?

Bukan hendak mencemuh atau mengata, tetapi sebagai salah seorang "Semut" yang menyumbangkan bakti demi tanah tumpah darah yang tercinta ini, saya merasa amat kecewa dengan sikap para pemimpin yang nampaknya hanya mementingkan imej mereka dan diri mereka sendiri.

Saya akan menghantar lagi komentar yang lebihberisi di posting saya yang mendatang....

Sekian.

No comments: