Saturday, September 27, 2008

Blog ini akan bercuti selama seminggu... Selamat Hari Raya Aidil Fitri.. Maaf Zahir dan Batin


Assalamualaikum dan salam sejahtera kepada semua pembaca dan rakan bloggers sekalian. Saya disini ingin mengumumkan bahawa blog "kisahsebuahbangsa" akan bercuti selama seminggu, kerana saya akan pulang ke kampung halaman saya di utara tanah air untuk merayakan Hari Raya Aidilfitri..


Saya juga ingin mengambil kesempatan ini untuk mengucapkan Selamat Menyambut hari Raya Aidilfitri kepada semua rakan bloggers sekalian. Kalau yang memandu tu, berhati-hatilah di jalan raya, ingat orang yang tersayang... Biar Lambat asal selamat sampai ke destinasi yang hendak dituju... Saya juga ingin menghulurkan sepuluh jari memohon maaf andai kata apa yang saya post atau pandangan saya melukakan hati sesetengah pihak...


Salam AidilFitri..


Hidayat Rashid

1 comment:

melayuangkat said...

Assalamualaikum anakku,

Selamat Hari Raya, Maaf Zahir Batin dari Mak Cik.

Hati hati di jalan raya!!