Saturday, March 21, 2009

Sabah, Satu Perjalanan Yang Lengkap


Assalamualaikum dan salam sejahtera buat semua. Pada kali ini saya akan memberikan sedikit sebanyak perjalanan kami ke Sabah pada minggu lalu. Kami berada di sana selama 4 hari dan pelbagai aktiviti yang berfaedah kami lakukan. Selaku Pengarah Projek Lawatan Akademik ke Sabah ini, saya merasakan bahawa perjalanan ini adalah satu perjalanan yang lengkap kerana melalui projek ini mengajar kami erti bekerja didalam sebuah pasukan, cabaran dan dugaan yang harus dihadapi didalam sebuah organisasi dan banyak lagi. Berikut adalah gambar-gambar yang dapat saya "post" untuk tatapan bersama.

Bas yang membawa kami di sekitar Kota Kinabalu dan Sabah

Saya di Timpohon, Kaki Gunung Kinabalu


Bersama Pemandu dari UiTM Sabah En Sitiga.. Terima Kasih diatas budi baik anda..



Jurugambar Amatur.. Sedang mengatur untuk mengambil gambar semua di Auditorium Pusat Pentadbiran Kerajaan Persekutuan Sabah.


Perasmian Seminar Halal Food Industries, Opportunities and Challenges.

Memberi Penerangan berkenaan pembentangan mengenai Negeri Melaka

Program Bersama UiTM Sabah


Dari Pengarah kepada Pengarah.. Penyerahan Cenderamata kepada UiTM Sabah

Mendengar pembentangan oleh UiTM Kampus Bandaraya Melaka

Begitulah, sedikit sebanyak program kami di UiTM Sabah. Ada banyak lagi gambar tetapi tidak dapat di hantar. Gambar kami di Kundasang, Ranau dan Kinabalu Park. Kepada semua Ahli JawatanKuasa Gerak Kerja bagi Lawatan ini, saya mengucapkan jutaan terima kasih kepada kalian. Kepada pihak UiTM Sabah, terima kasih diucapkan dan sesungguhnya budi kalian amatlah dihargai.

Sekian.

1 comment:

zedmagel said...

CHE Dayat,

Ya...saya telah beberapa kali ke sabah, negeri nyaman di bawah bayu. Jika berjalan di pasar malam di water front (tapi macam tak begitu, tepi sungainya) banyak coral dan siput yang boleh di beli sebagai cenderahai.