Monday, July 20, 2009

Al Fatihah The Ancient Mariner... Capt Yusof Dalam Kenangan


Assalamualaikum dan salam sejahtera diucapkan buat para pembaca dan rakan bloggers sekalian. Saya ingin mengucapkan takziah buat keluarga pengendali blog "The Ancient Mariner" Kapten Yusof yang telah pulang menghadap Yang Maha Esa pada Ahad yang lalu.

Bagi saya, sebagai seorang blogger, saya kehilangan seorang rakan blogger yang banyak memberikan inspirasi kepada saya melalui tulisan beliau. Saya kerap kali singgah bertemu di laman blog beliau tetapi tidak pernah berinteraksi secara terus.
Pun begitu, inilah yang dikatan dunia tanpa batasan dimana walaupun tidak pernah bersua muka, melalui tulisan blog sahaja sudah cukup memadai bagi saya untuk mengenali sedikit sebanyak keperibadian seorang insan bernama Kapten Yusof ini.
Akhir kalam, saya ingin mengucapkan sekali lagi ucapan takziah buat keluarga arwah dan marilah kita berdoa semoga rohnya berada dikalangan dengan orang-orang yang beriman.

Al-Fatihah...

No comments: