Wednesday, October 29, 2008

Blog Kisah Sebuah Bangsa akan bercuti selama sebulan.. Doakan kejayaan saya


Assalamualaikum dan salam sejahtera diucapkan kepada para pembaca dan rakan bloggers. Disini saya ingin mengumumkan blog saya akan bercuti selama sebulan. Ini kerana saya ingin menumpukan terhadap final examination saya yang akan bermula pada 30 hb hingga 16 november.

Saya ingin memohon jutaan kemaafan andai kata ada tersilap kata tersalah bahasa dan juga jika posting saya sebelum ini melukakan hati pihak-pihak tertentu.

Saya juga ingin memohon jasa baik kalian untuk mendoakan ketenangan dan kejayaan saya bagi menghadapi peperiksaan akhir semester ini. Doa kalian amatlah saya hargai.

Sekian, Salam dari Hidayat Rashid.

6 comments:

melayuangkat said...

Assalamualaikum anakku,

Mak Cik doakan, InsyaAllah, kamu akan dapat menduduki peperiksaan dengan baik dan tenang serta beroleh kejayaan yang Cemerlang, Amin!!

bboyhasif89 said...

salam saudara.. semoga berjaya dalam peperiksaan.. semoga kite bersama dapat membangunkan agama dan bangsa kita.. ameen...

azlishukri said...

abang doakan dayat berjaya - dah abis belajar nanti abang boleh bantu dayat..

Anonymous said...

Assalamualaikum Saudara.....

Tulisan anda dalam blog saudara Azli telah saya baca. Sebenarnya saya baru pulang dari AS. Saya telah memberi komen dalam blog saudara Azli.


Semoga saudara berjaya menempuh alam peperiksaan dengan jayanya.. Ini perjuangan dan perjuangan perlu dengan keyakinan dan ketabahan.

Semoga saudara berjaya dalam apa juga bidang yang diceburi di Universiti.


Dato "Adil"
Bangsar, KL.

Ajeem said...

saudara mahasiswa sepenuh masa dan mengaji dimana?saya kagum dengan semangat perjuangan saudara,tetapi sekiranya saudara belajar sepenuh masa di IPT,nampaknya kesian benar AUKU kerana langsung tidak berbisa terhadap ahli-ahli UMNO yang tersayang...Semoga berjaya.bulan november ni memang bulan exam.

Ajeem said...

saya dah link blog saudara...bagi saya,anda tak payah takut AUKU kerana ia tidak berbisa buat penyokong kerajaan.Di UUM sendiri,terdapat ramai ahli politik dari kalangan parti komponen BN...hehee...